התהליך של שמאות מקרקעין

תאריך: מרץ 4, 2022 | קטגוריות: שמאות מקרקעין
שמאות מקרקעין

שמאות מקרקעין היא תהליך קריטי. השמאי ישווה את הנכס שלך כדי לקבוע את ערכו. השמאי גם משווה את המאפיינים בשיטות שונות, כולל השוואת מכירות, גישת עלות וגישת הכנסה. שמאי לא יחייב אותך על נכס דומה יותר ממה שהוא שווה. חוץ מזה, אתה יכול גם לבקש חוות דעת שנייה. להיות זהיר של שמאים לא מיומנים.

הערך של נכס תלוי בסוג העניין שיש לו. אם הנכס נקי מכל תביעה משפטית, הוא נקרא אגרה בריבית קלה. ערך הנכס גבוה יותר אם הוא מושכר, מאוכלס או מושכר. אם היא מושכרת, מתייחסים אליה כאל עניין של חכירה. בכל מקרה, על השמאי לשקול את הבעלות על הנכס. ערך הבית עשוי להיות גבוה יותר אם הוא בבעלות הקונה מאשר חכירה.

מלווים רוצים להבטיח בעלי בתים לא משעממים מדי על משכנתאות. הם ימכרו את הבית כברירת מחדל. שמאי יכול לעזור להגן על האינטרס של המלווה על ידי קביעת ערך הנכס. זה בדרך כלל עולה ללווה כמה מאות דולרים. קצין הלוואות יעריך גם את שווי הנכס. הערכה נעשית בדרך כלל תמורת תשלום נומינלי. שמאי יבדוק את הרכוש שלך אם אתה לא נוכח.

לפני שניתן לבצע הערכה על נכס, עליך לדעת איזה עניין יש לך בו. אם אתה הבעלים של הנכס, הוא ידוע כריבית פשוטה. במילים אחרות, אתה הבעלים של הנכס על הסף. בנוסף, אם הנכס הוא חכירה, אתה לא תחויב יותר ממה שהוא שווה. הערכה היא גם ללא שקרים.

המלווים רוצים לוודא שהם לא לווים יותר מדי על בתיהם. זו דרך נהדרת לא לפשוט רגל. למלווה יהיה רעיון טוב יותר לגבי מחיר הנכס ותוכל לנהל משא ומתן בסכום נמוך יותר. השמאי גם יכיר את השוק ואיזה נכסים שווים באזור שלך. אם הבית שווה יותר ממה שאתה מצפה, זה יהיה השקעה גדולה לעתיד שלך.

טיפים לשמאות מקרקעין מוצלחת:

השמאי חייב גם לדעת את האינטרסים של הבעלים בנכס. השמאי ישתמש במידע זה כדי לקבוע את ערך הנכס. השמאי צריך לדעת אם יש לך אינטרס חופשי וברור באדמה או בבניין. במילים אחרות, אם יש לך ריבית חופשית וברורה בנכס, ערך הנכס שלך גבוה יותר. לכן, אתה יכול לנהל משא ומתן עסקה טובה יותר עם המוכר.

הערכה שהיא גבוהה יותר תגדיל את ההון של הבית שלך. תוכל להימנע מביטוח משכנתאות אם יהיה לך ערך ביתי גבוה יותר. ערך גבוה יותר יאפשר לך לקבל הלוואה או אשראי קו, וזה גם יקל על קבלת הלוואת הון בית ללא ביטוח משכנתא. תצטרך לנהל משא ומתן עם מוכר כדי לקבל מחיר טוב יותר. המוכר יעשה הרבה כדי שהרכוש שלהם ייראה נהדר. הם לא יעשו שינויים משמעותיים בנכס במהלך התהליך.

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על ערך הבית. המיקום הוא גורם מרכזי בקביעת הערך. בית במיקום עלוב יראה ירידת הערך שלו. תוכל לשפר את ערעור המדרכה ואת ערך ביתך. בית מתוחזק היטב ימשוך קונים נוספים. בנוסף לתיקון החיצוני, אתה יכול גם לתקן את פנים הבית.

חשוב לדעת את זכויות הבעלים בנכס. השמאי יצטרך פרטים על העניין של הבעלים בנכס. תשלום ריבית פשוטה הוא בדרך כלל החשוב ביותר. אם אין משכנתא, דמי ההערכה יחויבו. זה לא הערכה חינם. זה אומדן עלות. העמלות משתנות על ידי המדינה, אבל הזמן שייקח להשלים את הדו "ח ייקבע.

לחצו כאן למציאת שמאי מקרקעין בנתניה