מתי לבחור עורך דין צבאי אזרחי לייצוג?

תאריך: יוני 15, 2023 | קטגוריות: עורך דין, עורך דין צבאי
עורך דין צבאי_קגן

מדוע אתה זקוק לעורך דין צבאי אזרחי אם אתה עומד בפני אישומי בית משפט צבאי?

אם אתה עומד בפני אישומים צבאיים, חובה לשכור יועץ משפטי. הם יסבירו את הסיכונים שלך ויעשו אסטרטגיית מקרה שמקפידה על החוקים השולטים.

כאשר מול בית משפט צבאי, סיוע של עורך דין צבאי אזרחי יכול לעשות את כל ההבדל במקרה שלך. אנשי מקצוע אלה יש שנים של ניסיון ניסיון יודע איך ליישם את הידע הזה כדי להגן עליך ביעילות בבית המשפט.

יש להם יותר ניסיון במשפט צבאי ואזרחי

אם אתה עומד בפני אישומי בית משפט צבאי, עורך דין מנוסה למשפט צבאי חיוני לייצוגך בבתי המשפט הצבאיים. בעוד עורכי דין צבאיים אזרחיים ניתן לשכור בכל עת שהם נדרשים, שיש אחד בהקדם האפשרי לאחר שהואשם בפשע הוא אידיאלי.

עורכי דין צבאיים- אזרחיים פחות מחויבים לפרוטוקול צבאי, מה שהופך אותם ליותר מתאימים לאופן שבו הם מטפלים בתיקים. לדוגמה, עורכי דין אזרחיים עשויים לעקוף תהליכים צבאיים מסוימים שלדעתם עלולים להזיק למקרה שלך.

יש להם את המומחיות לזהות חולשות במקרה של הממשלה לתכנן אסטרטגיות כדי לנצח את הערעור שלך. יתר על כן, יש להם את היכולת לייצג אותך בכל הדרכים הפוטנציאליות של ערעור – בתי משפט צבאיים, בתי משפט לערעורים אזרחיים, כמו גם בתי משפט מעגליים ופדרליים.

הם יכולים להגן עליך בכל עת

אם אתה איש שירות צבאי העומד בפני בית משפט צבאי, פעולה משמעתית, שימוע שלילי במועצה או כל חקירה, חיוני שתפנה לייעוץ משפטי באופן מיידי. עורך דין צבאי אזרחי מנוסה יגן על זכויותיך לאורך כל שלב בתהליך.

בית משפט צבאי יכול להיות השפעה הרסנית על הקריירה הצבאית שלך, דרגה, מוניטין, הטבות פרישה בעתיד ועוד. זה יכול אפילו לסכן את היכולת שלך למצוא עבודה אחרי הצבא יש השפעות בלתי צפויות כי הם בלתי אפשריים לתכנן.

לכן אתה זקוק לעורך דין צבאי אזרחי מנוסה, תוקפני ובקיא לצידך. אנשי מקצוע משפטיים אלה אינם מוגבלים על ידי שרשרת הפיקוד ועשויים להיות זמינים בכל עת.

האם עורכי דין צבאיים-אזרחיים מוגבלים על ידי הצבא?

בתי המשפט הצבאיים עוקבים אחר מערכת כללים נפרדת, הידועה בשם קוד הצדק הצבאי המשותף,הנבדלים מהחוקים האזרחיים של בתי המשפט.

בנוסף, בתי משפט צבאיים חווים לעתים קרובות השפעת פיקוד בלתי חוקית שעלולה להשפיע לרעה על המקרה שלך. זה עשוי לכלול הפחדת הסנגור שלך או הפיכתם פחות מעוניינים לייצג אותך.

במיוחד במשרדי הגנה צבאיים שבהם בתי משפט צבאיים מרובים מתנהלים בכל זמן נתון, סביר להניח שעורך הדין שלך יחלק את זמנם בין כולם וייתכן שלא תקבל את תשומת הלב האישית הדרושה כדי להילחם על זכויותיך.

עורכי דין צבאיים אזרחיים מציעים פתרון חלופי. מכיוון שהם אינם מחויבים למבני פיקוד, הם יכולים לתת 100% מסירות למקרה שלך.

מה ההבדל בין המשפט הצבאי למשפט האזרחי?

כאשר מואשמים בעבירה פלילית בצבא, יש לך אפשרות לקבל ייצוג חינם שמונה על ידי בית המשפט או לשכור סנגור אזרחי. לפני שהם מונה לעורך דין, הנאשמים חייבים להוכיח שהם יכולים להרשות לעצמם את העלויות הקשורות.

עם זאת, ישנם כמה הבחנות מפתח בין בתי משפט אזרחיים וצבאיים שעשויים להשפיע על אופן התנהלות ההגנה שלך. הבחנה מרכזית אחת היא מערכת המושבעים.

במסגרת בית משפט אזרחי, חבר המושבעים חייב להיות מורכב מעמיתים. עורכי דין בוחרים מושבעים פוטנציאליים מתוך מאגר מתאים של אנשים שהם מרגישים שיש להם הבנה מספקת של המקרה הנדון.

בתי משפט צבאיים כוללים בדרך כלל מושבעים של שלושה עד שתים עשרה חברים, תלוי בסוג בית המשפט הצבאי. בדרך כלל, המושבעים האלה יהיו מורכבים ממפקדים. דינמיקה זו יכולה להציג מספר אתגרים עבור עורך הדין שלך כאשר מייצג אותך בבית המשפט.

לקריאה נוספת היכנסו לאתר: עורך דין צבאי_קגן