למה לצפות כשאתה במשרד עורך דין?

תאריך: פברואר 24, 2023 | קטגוריות: עורך דין

לעתים קרובות תצטרך להתקשר למשרד עורך דין כדי לעזור לך במשהו. זה יכול להיות לקבוע פגישה עם אפוטרופוס או לערוך ייפוי כוח מתמשך או צוואה. כדאי שיהיה לך מושג למה לצפות ממשרד עורך הדין, שכן זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

ייפוי כוח מתמשך


יצירת ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המעניק לאדם את היכולת לקבל החלטות עבור אדם אחר אם אין ביכולתו לעשות זאת. המסמך שימושי הן עבור החלטות רכוש והן עבור שירותי בריאות.

על מנת ליצור ייפוי כוח מתמשך, יהיה עליך למלא טופס בקשה. זה זמין באתר האינטרנט של משרד האפוטרופוס הציבורי. זו החלטה חשובה שתצטרך לשקול.

אתה יכול לבחור שיהיה לך סוכן שהוא מישהו שאתה מכיר וסומך עליו או מישהו שאתה לא. אם אתה בוחר ללדת ילד בוגר כסוכן שלך, עליך לוודא שהוא מהימן. אתה לא צריך לבחור את הילד שלך כסוכן שלך כי יש לך מערכת יחסים רומנטית איתם.

בחירת סוכן יכולה להיות קשה. יש הורים שמתקשים למצוא אדם מתאים. אם זה המקרה, עליך לפנות לייעוץ מרופא מומחה.

אם יש לך חבר מהימן או בן משפחה שאתה מרגיש בנוח להעניק לו את הסמכות, אולי כדאי שתחשוב על מתן ייפוי כוח. זה יכול להעניק לך הגנה מפני הונאה וגניבה ויכול לעזור לך לבצע את האחריות שלך נאמנה.

מינוי אפוטרופוס


בכל פעם שאדם נקלע לחוסר יכולת, על בית המשפט למנות אפוטרופוס. זה חשוב מכיוון שהאדם לא יוכל לקבל החלטות לגבי צרכיו האישיים. זה כולל אנשים הסובלים ממחלת נפש, שימוש כרוני בסמים, פציעה פיזית או ליקוי.

בדרך כלל, עורך דין יישמר כדי להתחיל בתהליך. אפוטרופוס הוא אמון הממונה על ידי בית משפט לטפל ברכושו ובענייניו האישיים של הזולת. האפוטרופוס אחראי לשלומו ולרווחתו של הפרט ומצופה ממנו לפעול בחוכמה בעת ניהול הכספים של הפרט.

כאשר בית המשפט ממנה אפוטרופוס, הדבר נעשה על סמך טענה כי הפרט אינו מסוגל לטפל בענייניו. לאחר מכן יבחן בית המשפט את הטענה ויחליט אם המינוי הוא לטובת הפרט.

בית המשפט ימנה בדרך כלל אפוטרופוס על סמך המלצות של אפוטרופוס לדין. מדובר באיש מקצוע שעבר הכשרה בהליכים המשפטיים למינוי אפוטרופוס. בית הדין לדין הוא בדרך כלל בן משפחה או חבר קרוב.

לאחר שאדם מתמנה כאפוטרופוס, עליו לבצע את התפקידים הקבועים בחוק המדינה. חובות אלו כוללות קבלת החלטות בשם הפרט וביקור הפרט. על האפוטרופוס לנהל רישום כספי מפורט ולדווח לבית המשפט באופן שוטף.

מה עדיף , ייפוי כוח מתמשך או צוואה ?


בין אם אתם מתכננים את הבלתי צפוי, או שאתם רק רוצים לדאוג לעצמכם בעתיד, ייתכן שתזדקקו ליפוי כוח מתמשך או צוואה במשרד עורך דין. ייפוי כוח הוא מסמך המאפשר למישהו אחר לקבל החלטות עבורך. זה יכול לשמש עבור שירותי בריאות וכספים, והוא חשוב מאוד אם אתה מקבל חוסר יכולת.

אתה יכול לבחור לתת לסוכן סמכויות כלליות, או שאתה יכול להגביל את החלטותיו. אתה יכול גם לבחור שסוכן יפעל עבורך בזמן שאתה עדיין מסוגל לקבל החלטות משלך.

חשוב לבחור סוכן שאתה סומך עליו. אם אינך יכול לבחור סוכן בעצמך, תוכל לעבוד עם עורך הדין שלך כדי לעזור לך למצוא אדם שאתה סומך עליו. האדם יכול להיות הילד שלך, חבר או בן משפחה אחר. אבל, עליך לזכור ש-POA הוא מסמך רב עוצמה, ואתה צריך להיות בטוח שיש לך מספיק אמון בסוכן שלך כדי לעשות את הבחירות הנכונות.

ייפוי כוח מקנה לאדם הפועל כסוכן סמכות משפטית לקבל החלטות חשובות עבור המנהל. זה כולל את ענייניו הרפואיים והכספיים של המנהל. הסוכן יכול גם לקבל החלטות לגבי רכושו של המנהל.