פורטל עורכי הדין בישראל

פורטל עורכי הדין בישראל

השקעות נדלן בפורטוגל

Share This Post


השקעה בנדל ן בפורטוגל היא דרך מצוינת לעשות כסף. עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שתתחיל להשקיע.

האם אני יכול לקבל תושבות בפורטוגל אם אני קונה בית?

קניית בית בפורטוגל אינה דרישה לקבלת תושבות. עם זאת, אנשים רבים מוצאים את זה שימושי כאמצעי לתמיכה ביישום שלהם. לממשלת פורטוגל יש כמה תוכניות ויזה אטרקטיביות, שפותחו כדי לעודד השקעות הון זרות.

כדי לרכוש תושבות, אזרח שאינו האיחוד האירופי חייב להגיש בקשה לויזת שהייה. סוג הויזה תלוי באורך השהייה בפורטוגל. רישיון הישיבה תקף 14 ימים כל שנתיים.

היתר שהייה מעניק לבעלים את הזכות לחיות, לעבוד וללמוד בפורטוגל. זה תקף לחמש שנים לזוג נשוי ושנה לרווקים. אם התושב נשוי, ניתן להנפיק היתר שהייה שני לבן הזוג השני. זה מאפשר לתושב להביא את התלויים שלהם.

במהלך חמש השנים ניתן להשכיר את הנכס לצדדים שלישיים. שכר הדירה ממוסה בשיעור אחיד של 28%. אם הנכס נמצא באזור מאוכלס בדלילות, שיעור עשוי להיות מופחת ב -20%.

תוכנית ויזת הזהב של פורטוגל מאפשרת לאזרחים שאינם באיחוד האירופי להשיג תושבות ולהשקיע במקרקעין למגורים בפורטוגל. תוכנית זו הצליחה למשוך השקעות הון זרות. זה גם הגדיל את הסיכוי להתקבל בקשות לתושבות.

תוכנית ויזת הזהב של פורטוגל מנוהלת על ידי המועצה הפדרלית, האחראית על כניסה לפורטוגל ואיחוד משפחות. התוכנית גם שואפת לספק נתיב לאזרחות.

כיצד השקעות נדל ן משפיעה על אנשים?

בין אם אתה משקיע נדל ן, יזם או סתם תייר, אתה יכול לנצל את תוכנית היתר התושבות של פורטוגל. אתה יכול להגיש בקשה להיתר שהייה לעצמך או למשפחתך וליהנות מהיתרונות של מגורים במדינה יציבה. ההיתר גם פותח הזדמנויות לחינוך, עסקים ונסיעות.

בפורטוגל אימצה הממשלה תוכנית ידידותית למס, תוכנית התושבים הלא רגילה, המאפשרת למשקיעים זרים להשקיע במקרקעין ולפתח עסקים להשכרה. התוכנית הצליחה למשוך השקעות זרות, החיוניות לכלכלת פורטוגל.

השקעות נדל ן גדלו פי שלושה בפורטוגל מאז 2008. מספר רכישות המקרקעין הזרות בפורטוגל עלה מ -30% בשנת 2017 ל -59% בשנת 2019. הצרפתים היוו רבע מכל רכישות המקרקעין.

ממשלת פורטוגל יישמה שינויים קטנים בתוכנית ויזת הזהב בינואר 2022. שינויים אלה יגבילו את ההשקעה באזורים מסוימים ויאשרו כי פורטוגל אינה המדינה היחידה המציעה ויזה זו.

למרות השינויים, השקעות נדל ן בפורטוגל להמשיך להיות הבחירה ההשקעה הפופולרי ביותר. פורטוגזית זָהוּב בעלי ויזה יכולים לקבל אזרחות ואישור שהייה קבוע.

פורטוגל נחשבת לבית השני של מושבות לשעבר רבות. יש לה אוכלוסייה ידידותית וכלכלה יציבה, והיא מציעה רמת חיים גבוהה. הוא מציע גם מחירי נכסים נוחים.

נכס ההשקעה הטוב ביותר בפורטוגל

השקעה בנדלן בפורטוגל הוא רעיון טוב. למדינה יש שפע של משאבים והרבה אנשים שיעזרו לך בתהליך. זה גם רעיון טוב כדי לקבל חשבון בנק. אתה יכול לפתוח חשבון באחד המלווים הפורטוגזים הגדולים.

בנוסף, ממשלת פורטוגל הציגה מספר צעדים לעידוד השקעות. הם כוללים משטר מס שאינם רגילים אשר הביא מיליארדי יורו בהשקעות נדל ן.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לקבל מספר זיהוי מס. זה נקרא נומרו דה מזהה אקאו פיסקלי (קרן המטבע הבינלאומית). יהיה עליך לספק את פרטי הדרכון שלך והוכחת הכתובת הנוכחית שלך. אתה יכול לקבל את המספר הזה ממשרדי הכספים הממשלתיים.

קבלת משכנתא מאחד המלווים הפורטוגזים הגדולים יהיה רעיון טוב. הבנקים מציעים בדרך כלל תנאי הלוואה של עד 30 שנה. בנוסף, יהיה עליך לבצע מקדמה של לפחות 6,600$.

תוכנית ויזת הזהב של פורטוגל היא דרך טובה לקבל אישור שהייה במדינה. הוא הוצג בשנת 2012 וסיפק דרך לזרים לקבל תושבות בפורטוגל.

אם אתם מחפשים להשקיע בנדל ן בפורטוגל, כדאי לשקול לקנות נכס אלגרבה, פורטו או ליסבון. לערים אלה יש את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר.

More To Explore

עורכת דין גירושין
משרד עורך דין בתחום דיני המשפחה והגירושין

מדוע נשים המבקשות להתגרש מעדיפות עורכת דין?

במהלך הניווט במים הסוערים של הגירושין, בחירת עורך הדין יכולה להשפיע מאוד על התוצאות הרגשיות והמשפטיות של המסע. עבור נשים רבות, בחירת עורכת דין גירושין

עורך דין
עורך דין

כיצד עורך דין יכול לסייע לך בתיק עבירת סמים?

ניווט במורכבויות של עבירות סמים בישראל יכול להיות משימה מרתיעה עבור אלו שנתפסו במערכת המשפטית. עם חוקי סמים מחמירים ועונשים חמורים על הפרות, הצורך בייצוג