הסכמי פיתוח חוק ומלונאות

תאריך: ינואר 26, 2022 | קטגוריות: עורך דין
עורך דין

חוק המלונות החדש יקל על בעלי המלונות לפתוח מחדש את המוסדות שלהם ולהחזיר את העובדים שלהם. הצעת חוק זו תעניק תקווה לאלפי תושבי ניו יורק, אשר ללא עבודה, ותמנע מהם להתפנות. בתי מלון גדולים כבר פתחו מחדש את הדלתות שלהם וקראו בחזרה לעובדים שלהם. ראש העיר דה בלאסיו כבר חתם על החקיקה בכוח. לדברי נשיא מועצת סוחרי המלונות של ניו יורק, ריץ 'מרוקו, החוק החדש יעזור להבטיח מעבר חלק לעובדי המלון.

החוק החדש יעניק לעובדי המלון את הזכות להתארגן ולהתמקח יחד. חוק זה אינו מגן על עובדים בחברות מלונות והם נתונים לנקמה אם נתבע. אבל על פי החוק, בעלי בתי מלון חייבים להשתמש טיפול סביר וחריצות. משמע הדבר לנקוט אמצעי זהירות בעת הצורך ולהשתמש בביטחון הולם. זה יעזור לממסד להימנע מאחריות ולהימנע מפשיטת רגל. בעלי המלונות יכולים למנות עד 20% מהבניינים שלהם כחלל מגורים.

למרות שחוק המלונות מאפשר לשכור עובדים שאינם מאוגדים, הוא אינו אוסר עליהם לעשות זאת. עם זאת, הוא מגן על הזכויות והאינטרסים של עובדים מאוגדים. למרות שיש אנשים שמתנגדים לחוק החדש, הם לא היחידים. חוק זה נועד לפתור בעיה גדולה: המרה בלתי חוקית של דירות ושל נכסים אחרים על ידי בעלי בתים. המרות בלתי חוקיות אלה דווחו לראשונה לפני כשני עשורים והן גדלו מאז.

בנוסף לחוק החדש, לחוק בקליפורניה יש גם דרישות מסוימות שבעל מלון חייב לציית להן. דרישות אלה כוללות אישור ועדת התכנון החופית והאזורית והעסקת עורך דין על ידי איגוד. דרישות אלו נראות אולי קשות, אך בתי מלון רבים מצייתים להן. זהו צעד מבורך להגן על עובדים. זהו גם צעד חשוב בהגנה על הסביבה. ההשפעה של אי-איחוד על בריאות הציבור היא משמעותית, והחוקים החדשים יבטיחו שהמנהגים האלה לא יתקיימו.

בזמן שהחוקים החדשים במקום, מלון עדיין יכול ליפול לתוך הפרה של החוק. יתרה מזו, עליה לפעול על ־ פי כל הנחיות המדינה. כל עוד יופעלו קווים מנחים אלה, החוקים החדשים יעזרו להפוך את המלונות לחוקיים. ההשלכות של אי-ציות לחוקים אלה עלולות להיות יקרות מאוד לעסק. כדי להבטיח הצלחה במלון, חשוב לציית לכל הדרישות החוקיות.

למרות שהחוקים החדשים שנויים במחלוקת, הם מטפלים בבעיה אמיתית מאוד: זה נולד מתוך תלונות גוברות על המרות מלון לא חוקיות.

החוק החדש שנוי במחלוקת, וחלקם מתחו ביקורת על התמקדותו בשוכרים מזדמנים. אבל זה צעד ראשון טוב לקראת טיפול בבעיה בקנה מידה גדול – המרות מלון לא חוקיות על ידי בעלי בתים. מי שמצדדים בחקיקה החדשה אולי ישמחו לשמוע שהיא אינה מהווה נטל על בעלי הנכסים. השינויים המוצעים הרבה פחות דרסטיים מהחוקים המקובלים בכמה ערים אחרות.

החוק החדש שנוי במחלוקת. יש הטוענים כי מדובר בשוכרים מדי פעם, אך החוק החדש נועד להתמודד עם סוגיה גדולה יותר של המרות מלון בלתי חוקיות מצד בעלי בתים. למעשה, התלונות החלו בשנת 2002 והתעצמו בשנת 2005, כאשר הממשלה כינסה קבוצת עובדים בלתי חוקית של מלונות. קבוצה זו הייתה אחראית להרכבת חוק מלונות מקיף, העומד בקנה אחד עם התשתית הלאומית של המדינה.

החוק החדש גם מגן על עובדי מלון שאינם מאוגדים. כמה עובדי מלון שאינם מאוגדים שוחררו לצמיתות, ועובדים רבים איבדו את עבודתם. החוק החדש מחייב מלונות לספק פיצויי פיטורים שבועיים לעובדיהם בתוך חמישה ימים. לתעשיית המלונות יש היסטוריה של הזנחת העובדים שלה. חשוב לוודא שיתייחסו אליהם בהגינות. חוק המלונות החדש יעזור להגן על עובדים מאוגדים ולספק יותר ביטחון לחוקים החדשים.

פרטים נוספים: דיני מלונאות