בקשה למינוי אפוטרופוס

תאריך: מרץ 24, 2022 | קטגוריות: עורך דין

בית המשפט העליון חייב לאשר מינוי של נאמן או בוחן. תהליך למינוי נאמן מתואר בחוק.

הצהרה המאשרת את אישורו של המבקש למינוי כנאמן בהליכי פשיטת רגל חייבת להתלוות אליהם. ההצהרה חייבת לתאר את הקשרים שלהם לחייב, לנושים או למעוניינים אחרים. אם הם קרובי משפחה של נאמן ארצות הברית, עליהם להכריז על יחסם אליהם. אג "ח היא חובה חוקית אלא אם כן היא מגובה על ידי החייב. אם הנושה אינו מספק אג "ח, על המבקש להגיש מסמך פיננסי הקובע את קשריו.

אם הם עומדים בדרישות שנקבעו בחוקי המדינה, אדם יכול גם להגיש בקשה למינוי. נאמן העיזבון חייב להגיש בקשה לבית המשפט אם המבקש אינו משלם מס זה. הליך זה מתבצע בדרך כלל על ידי בנק, חברת נאמנות או מוסד פיננסי אחר. היא נחשבת למנהלת עיזבון תקפה אם היא מאושרת על ידי בית המשפט לפשיטת רגל.

הצהרה מאומתת חייבת להיכלל בטופס בקשה למנות נאמן. האדם חייב לרשום כל קשר שיש לו לחייב, נושים, צדדים אחרים בעלי עניין, רואי חשבון, או כל נאמן ארצות הברית. אין צורך למסור הצהרה רשמית כדי למנות את הנאמן, אך יש להכריז באופן אישי על מערכות היחסים של המבקש. אסור שיהיה ניגוד אינטרסים בין האדם למדינה.

הבקשה למינוי נאמן חייבת להיות מלווה בהצהרה מאומתת של האדם שימונה. היא גם חייבת לציין את יחסיו של האדם עם החייב, הנושים ושאר בעלי העניין. הבקשה חייבת לקבוע אם האדם קשור לנאמן ארצות הברית. מידע זה נחוץ לאישור הבקשה. על המבקש למלא את הטופס, אך אין לחתום על הבקשה על ידי אדם אחר.

הנאמן מחפש קורות חיים כדי למלא את פנל הנאמנים שלו. הנאמנים ינהלו תיקים שהוגשו של קוד המדינה. ההוצאות של ועדת הנאמנים יוחזרו ויופצו. מינויו של נאמן יורש כפוף לתנאי הקרן. לאחר הנאמן היורש אושר, בתו של הנאמן התאגידי יכול למנות נאמן חדש.

נאמן יכול להתמנות לנהל קרן נאמנות. נאמן אחראי בדרך כלל לאיסוף כספים עבור הקרן. חובותיו של האדם יתוארו בבקשה למינוי נאמן. לבית המשפט יש את הסמכות למנות יורש או נאמן שותף. לבית המשפט יש את הסמכות למנות נאמנים. לאחר שבית המשפט אישר את הבקשה, בית המשפט ממנה יורש או יורש לתפקיד.

הנאמן חייב לעמוד בכל דרישות הקרן. הוא חייב להבין את תנאי הנאמנות לפני שהוא יכול לפעול על פי הכספים. הוא חייב לפעול על פי עקרונות האמון. כללים אלה חייבים להתנהל על ידי הנאמן או שהוא לא יורשה להמשיך במעמדו הטוב. לפיכך, יש להכין כראוי את הבקשה למינוי נאמן. על המבקש להשלים את הצעדים הדרושים כדי להימנע מעימותים פוטנציאליים. ברגע שהמועמד יקבל את המסמכים הנדרשים, על בית המשפט למנות את יורשו של המנוח.

פרטים נוספים: ganonlaw.co.il