איך מתחילים לפתוח תיק גירושין?

תאריך: פברואר 11, 2022 | קטגוריות: עורך דין

שאלון הוא הצעד הראשון בפתיחת תיק גירושין. מסמך זה צריך לכלול מידע על ילדים, נכסים וביטוח רפואי. היא צריכה לכלול גם כל בעיה כספית שהצדדים עלולים להתמודד איתה. חשוב גם לזהות כל נושא משפטי אפשרי. ברגע שהשאלון יושלם, הוא יוגש לבית המשפט. אחרי שהגירושים יסתיימו, יחליט בית-המשפט על תנאי הסכם-הפשרה. במקרים רבים יורה השופט לצדדים לחיות בנפרד.

הצעד הראשון הוא להגיש עתירת גירושין, הידועה בשם התלונה. מסמך זה קובע את העילה לגירושין ואת הסוגיות שיידונו במהלך הסדר הגירושין. העתירה מוגשת לבית המשפט על ידי עורך הדין לענייני גירושין ומוגשת על ידי בן הזוג. ברוב המקרים, שופט יאשר את ההפרדה. במהלך תהליך זה, שני הצדדים יגישו מסמכים סופיים, כולל הסדר הסופי וההודעה על כניסת הסדר.

בשלב הבא, אתה צריך להגיש את העתירה. התלונה ידועה גם בעתירה. היא מציינת את הסיבות לגירושין ומתווה את הנושאים להסדר. העתירה תוגש לבית המשפט על ידי עו "ד לגירושין ותוגש על ידי בן הזוג השני. אף שבני הזוג מסכימים על תנאי הגירושין, חשוב לקבל צו בית משפט. הגשת עתירת גירושין מתחילה את התהליך.

הגשת העתירה לבן הזוג היא הצעד הראשון בפתיחת עניין גירושין. את עתירת הגירושין, הידועה גם בשם התלונה, יש להגיש לבן הזוג השני. על בן הזוג השני להכיר בעתירה כדי שיוכל להגיש כתב הגנה בבית המשפט. בן הזוג השני יודה בעתירה. עליהם גם להגיב ולהסדיר את ההתנחלות. לאחר מכן, בית המשפט יפסוק בעניין.

לאחר ששני הצדדים הוגשו בעתירה, הם יכולים להגיש הצהרת פתיחה בבית המשפט. הם יצטרכו להוכיח את עובדות המקרה שלהם על ידי קריאה לעדים. העדים נבדקו. העדים מכל צד יחקרו את הצד השני. הם יכולים גם לשכור עדים מומחים. הצדדים ישאו את נאום הפתיחה שלהם בשלב זה. הצד הראשון יציג את עובדות המקרה.

השלב הבא בפתיחת תיק גירושין הוא להגיש עתירה. מסמך זה ידוע גם כתלונה. העתירה מציינת את הסיבות לגירושין ואת הסוגיות שיש ליישב. עו"ד לגירושין מגיש עתירת גירושין. עורך דין לגירושין יגיש אותו בבית המשפט ויגיש לבן הזוג השני את הזימון. הודעה זו היא החלק החשוב ביותר, והיא תסייע לשופט להחליט על תנאי ההסדר, ולבני הזוג להחליט החלטות בנוגע לגירושין.

הצעד הראשון בתיק גירושין הוא לבחור את בית המשפט המתאים להגיש אותו. עורך דין לגירושין ימליץ על בית המשפט הטוב ביותר לתיק שלך. הצדדים ייועצו גם בבחירת בית המשפט הנכון. עם זאת, במקרים מסוימים אף פעם לא הולכים לבית המשפט ומוסדרים מתוך הסכם הדדי. צו בית משפט הוא צעד חשוב לפתוח תיק גירושין. השופט יחליט אם הסדר צריך ללכת לטובתך או לטובת בן הזוג האחר.

לאחר שיוגש תיק גירושין, שני הצדדים חייבים להודיע זה לזה. רוב המקרים דורשים שהניירת תוגש בצד השני לפני השימוע. אם הצד השני לא יסכים לגירושין, עורך הדין יגיש את המסמכים. בן הזוג השני חייב לקבל את המסמכים או לוותר עליהם. ההודעה תישלח לבן הזוג השני. הוא או היא חייבים לענות על כל השאלות. כדי להימנע מבעיות, חשוב שהתהליך יתנהל בצורה חלקה.

נאומי פתיחה יעילים נחוצים אם אתה רוצה שהגירושים שלך יוסיימו על ידי בית משפט. כך יידעו הצדדים האחרים במה מדובר ויספקו מידע העלול להשפיע על החלטת השופט. אומנם נאומי הפתיחה אינם טיעונים, אך הם מהווים הקדמה למקרה ואינם מהווים תחליף לוויכוחים. עורך הדין צריך להיות בטוח בשיחה אם בן הזוג רוצה לקבל את ההחלטה.

פרטים נוספים: עו"ד אביבית מוסקוביץ