למה לשכור עורך דין הגירה?

תאריך: אפריל 30, 2023 | קטגוריות: Visas & Immigration Lawyer

חוק ההגירה הוא בחירה מאתגרת ומתגמלת בקריירה. אם אתה נהנה מאינטראקציה עם אנשים מרחבי העולם, זו עשויה להיות הבחירה הנכונה עבורך.

עם זאת, במהלך ממשל טראמפ, זו הייתה תקופה קשה עבור עורכי דין בתחום זה. כתוצאה מכך, רבים סובלים משחיקה ודיכאון.

האם כדאי לשקול שכירת עורכי דין הגירה?


אנשים רבים שאינם חדשים בארצות הברית או שחיו במדינה הזאת במשך זמן מה מתקשים לנווט חוק ההגירה וניירת. זה יכול להיראות מכריע, במיוחד אם אנגלית היא לא השפה הראשונה שלך או שאתה לא בטוח מאיפה להתחיל.

חשוב לחפש עורך דין לענייני הגירה לארה"ב הגירה שיש לו ניסיון במצב הספציפי שלך. זה יבטיח כי המקרה שלך מטופל כראוי והוא בידיים הטובות ביותר.

בין אם אתם מחפשים ויזה משפחתית, ויזה עסקית שאינה עולה או אזרחות לעצמכם ולמשפחתכם, עורך דין מנוסה יכול לעזור לכם להשיג את האישורים הדרושים. הידע המקצועי שלהם ידריך אותך בתהליך צעד אחד בכל פעם.

אתה צריך גם לשכור עורך דין אשר לתקשר איתך לאורך כל התהליך ולשמור אותך מעודכן על הסטטוס שלך. קיום ערוץ תקשורת עם עורך הדין שלך יגרום לך להרגיש בטוח יותר שהמקרה שלך בידיים טובות.

בעת בחירת עורך דין הגירה, חשוב לשקול את האישורים שלהם, ניסיון, ואת שכר טרחת עורך דין. עורך דין הגירה מי הוא מראש איתך על עלות השירותים שלהם יכול להקל עליך להחליט אם או לא לשכור אותם. אתה צריך גם להיות בטוח כדי לבדוק את המוניטין שלהם בתוך הקהילה לפני שכירת אותם.

מהן 5 הדרישות להפוך לאזרח אמריקאי?

אזרחות אמריקאית (נקראת גם התאזרחות) מאפשרת לך להשיג את כל ההטבות וההרשאות הנלוות להיות אזרח אמריקאי, כולל זכות ההצבעה, להגיש בקשה לגרין קארד של בני משפחה ולהחזיק בתפקיד בתפקידים נבחרים. עם זאת, כדי להיות אזרח, עליך למלא דרישות מסוימות.

ראשית, עליך להיות בעל תושבות קבע חוקיות בארצות הברית במשך חמש שנים או שלוש שנים אם אתה נשוי לאזרח אמריקאי או שירת בצבא או בממשלה האמריקאית.

שנית, אתה בטח גר בארצות הברית לפחות מחצית מהזמן שהיה לך תושבות קבע (בערך 2.5 שנים אם היית תושב מותנה). גם הימים שאתה בארץ וגם הימים שאתה מחוץ למדינה ייחשבו לדרישה זו.

שלישית, עליך להיות בעל אופי מוסרי טוב בעת בקשתך לאזרחות. המשמעות היא שלא ביצעת פשעים או עבירות בזמן שהיית בארצות הברית.

רביעית, בטח היית נוכח פיזית בארצות הברית במשך מחצית מהזמן שהיה לך מעמד של תושב קבע (בערך 30 חודשים). לעתים קרובות זהו נושא מסובך ודורש מחקר רב.

תוכל ללמוד עוד על דרישות אלה ואחרות להתאזרח על ידי הורדת מדריך האזרחות החינמי שלנו כאן.

כמה שנים לוקח להיות אזרח?

בהתאם לגילך ושנות התושבות שלך, התהליך להתאזרח יכול לארוך שנה ומעלה. עם זאת, הדרך הנפוצה ביותר היא להיות בעל כרטיס ירוק, ואז להגיש בקשה להתאזרחות (טופס נ-400).

לארצות הברית ארבעה מסלולים בסיסיים לאזרחות: לידה במדינה, גזירה מהורים, רכישה בנישואין או באמצעות התאזרחות. לא משנה איך הגעת לכאן, אזרחות אמריקאית מספקת יתרונות רבים כגון זכות ההצבעה בבחירות הפדרליות, החופש לנסוע מחוץ למדינה והיכולת לעתור לבני משפחה מסוימים להצטרף אליהם.

תהליך האזרחות יכול להיות מסובך, אך המטרה היא לקבל אזרחות ולהבין את זכויותיך ואחריותך כאמריקאי. אם אין לך את הזמן, כסף, או משאבים כדי לעבור את התהליך הזה בעצמך, ייתכן שתרצה לשקול שכירת עורך דין הגירה כדי לעזור לך.